Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·®
Valla Bu bjk taraftarı sadece show amaçlı sahada yemin ediyorum bana öle gelio sadece işte biz takımımızı destekleyelim yeter havası var kaybettiğinde de yuhlucan da ( yapıo gerçi ama bazen ) bilmiorum ama dünyanın sayılı türkiyenin en iyi taraftarları olmalarına rağmen peki sevmiyorum neden bilmiorum ama öle.
Sen bizi fener taraftarıyla karşlaştırıyorsun yenilince taraftar yuhalıycak... işte fenerliler senin gibi düşündüğü için fener kadıköyde gol atamayınca 80den sonra kaybediyor böle devam edin ha bide bize onları örnek gösterirdiniz ...
alıntıdır
durmuyorlar, 2-0 yenikler.. -futbolcular- sahada ayakta duramıyorlar; ama (taraftarlar) hala tamamen yağıyor. -inletiyor- inanılmaz.))
**best away ever! atmosphere in the groung was amazing,their fans really know how to make a noise, they seriously are in a class of their own!
((gittiğim en iyi deplasman! staddaki atmosfer inanılmazdı, taraftarları gerçekten nasıl gürültü çıkarılacağını biliyor. gerçekten kendilerine has bir klasları var!))
şurası önemli:
''just spoke to my mate who was there. he said every single member of the besiktas croud stands and sings. we could learn something from them !!''
((orada olan bir arkadaşımla konuştum. her bir beşiktaş taraftarı ayakta ve şarkı söylüyor dedi.. onlardan öğreneceklerimiz var!!))
''not just stand, they sing there hearts out. they have this bloke who is there conductor and he has the whole stadium pointing in different directions and jumping up and down, it is something else to watch!''
((sadece ayakta durmuyorlar, ciğerlerini parçalayarak şarkı söylüyorlar. orada stadı yönlendiren bir adam var (alen), ve tüm stadyumu farklı yönlere ve aşağı yukarı zıplatarak hareket ettiriyior. bu izlenmesi gereken bir başka şey!!))
http://boards.rivals.net/default.asp?sid=897&p=16&style=1&forumId=6645&action=0
http://www.spurs.vitalfootball.co.uk/...&posts=22