arkadasim facelerin cok guzel emeğine sağlik birsey sormak istiyorum faceler oyun ici goruntulerde daha esmer cikiyor bunun bi caresi yokmu ? yani hep boylemidir normal goruntu cok guzel mesela ama oyunicinde renk farkediyor acaba normal resimde daha acik tonla yapilsa oyun icinde normal gorunebilirmi ?
yinede facelerin cok basarili kolay gelsin ..