xcrazycop Roobydal kardeş gs yüz paketini indirdim.muhteşem doğrusu.Yapmış olduğun yeni yüzleri de gs gibi paket halinde yayınlayabilirmisin? Ayrıca emeğine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuşlar.:)
Roobydal xcrazycop sağol dostum evet hepsini bir paket halinde yayınlacam ama şu varki aslında gs yüzler benim acemilik dönemlerimdi bütün gs yeniden update edip hepsini yayınlamayı düşünüyorum. Ama işte zaman sorunu var o kadar pes6 açık vermişki yamala yamala bitmiyor yanii.
mrvolkan bende tsl option file var ama bunları kitserver\gdb\faces klasorune atıyorum ama calıstıramadım nasıl yapacagım yardımcı olurmusunuz
rapman yükliyemiyorumm gss ileee !! baska yolu yokmu yaa!!! yardım.! bu arada yozgatlı-baki-ali çok güzel olmuşş diğerleri daha ii olabilir ellerine sağlık
rapman güzel olmuşş abi wer işte şunların tek tek linklerini tsl yamasında yayınlanıcak biliorumm ama yama 2.5 gb miş:( kotalı benimkisi ben bunlardan yararlanamıcamm ve benim gibi bi çok arkadaş kimse yaptıı yamaları wrmio bare sen werrrr :S
Cristiano Ronaldo süper ilhan mansiz vallah güzel olmus gecen hafta haberlerde söyledirler ilhan yine futbola baslamak istiyomus bir amerikan kulüpünde :D