jewel_ma20 Arkadaşlar görüldüğü üzere oyun çıkmış.. İnternet'ten indirmeyipte CD'sini alan arkadaşlar; nerden aldıklarını yazarlarsa güzel olur.. ;) Tşk
Strojen Valla bu konu sabitlesnse süper olur, Fifa07 konusunda millet sapıttı, yaklaşık 30 ilden mesaj yazan oldu, geç de olsa sabitlendi orda, siz biliyorsunuz zaten,
Legend_Ghost_2307 abi oyun daha internete yeni düştü oyun çıkcak korsancılar kopyalıcak denicek sora piyasaya sürcek peeeeeeeee :D
intern Oyunu internet dışında piyasada bulmak zor. İnternetten ulaşmak için adresler mevcut. ***intern***
[silindi] arkadaşlar aldıım yeri sze sölüorm hazır olun :) şimdi kadıköy rex sinemasını bilmeyeniniz yoktur heralde ordan yukarı doğru çıkıosnz burger kingi geçiorz geçtikten sora sağda atolia adında (yada benzeri bi isim de )bi restoran var hemen yanında burger ın zaten sora ordan soldaki sokağa giriorz bir pasaj var hemen sağda o pasajın içindeki bilgisayarcıda oyunu bulabilirsiniz bişey diil :)
_TaYFo_ Konu sabitlendi,ben de her zamanki gibi Bursa'daki İnegöl Çarşısından almayı düşünüyorum bu arada:)
Hakan Kadir Balta bursada olan arkadaslar oyunu alırlarsa sayet nerden aldıgını soylerlerse sevinirim...
jewel_ma20 beşitktaş'tan alanlar yada oturanlar bilenler; **Sinanpaşa Pasajı**'na gelmişmidir acaba oyun?
MiLiTo oyunun orjinalini alıncada bu dil sorunlarıya uğraşıyormuyuz acaba bilen varmı ona göre uğraşmıyorsak netten orjinalini almayı düşünüyorum.
jewel_ma20 arkadaşlar oyunu beşiktaş sinanpaşa pasajından alabilirsiniz 5 ytl ben bugun aldım piyasadaki hemen hemen butun oyunlar var diyebilirim muhteşem bi yer
esto arkadaslar bakirkoy de bircok yere gelmis oyunun cd si ben aldim fakat manager olarak kendimi eklemek istedigim de yada baska bi isim olarak oraya yazacagimiz isim yeri pasif durumda yani isim falan yazamioruz dolayisiyla da oyuna baslayamioruz //bu sorunu cozebilem varsa luften mail atsin////simdiden tesekkrler,,,
Cesc Ankara'dan ilk alan aldığı yeri yazarsa sevinirim(z). Her ne kadar yaza kadar oynayamıycak olsamda hazır dursun..
Metinadanir Bise sorabilirmiym suan online olan ve bilgisi olan arklara bn 1 ay once siparis verdm FM 2007 yi sendit com dan ayin 17 sinde gonderildine dair mail geldi shipped dha once senditten oyun isteyen vea FM si gelen varmi bna cvp yazsa ne zman gelir ve nasil gelio ?
swarts Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare arkadaşlar izmirede geldimi acaba ? sevgi yolunda kemeraltında varmıdır ? izmrde kapalı spor salonuan gelirken bi yer var adı cd city orda bulabilrsin
juzam ankarada oyun ilk olarak genelde limon bazaar'a düşüyor oraya bakın derim eğer ankaradan almak istiyorsanız.
mert_2672 bursadan oyunu alan bulan gören warsa bnle temasa geçerse sewinirim adresim: mert_2672@hotmail.com
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: juzam ankarada oyun ilk olarak genelde limon bazaar'a düşüyor oraya bakın derim eğer ankaradan almak istiyorsanız. Ankara'da Yüksel caddesindeki yüksel kırtasiye.. okulun karşısındalardı.. şimdi okulun sağına taşındılar.. caddeden devam edin okulun bitişinden hemen sağa dönün.. meşrutiyete çıkmadan hemen sağda. :D fotokopi makinesinin üstten 2. rafında siyah poşette..