i.to Orjinal Mesajı Yazan: Batugol73 Eline sağlık bence kötü mötü deil süper olmuş ;) Iyide kardesim, su Stadi bizde indirebilsekte cok güzel oldu eline saglik diyebilsek.
avniaker vay bea bi sayfada herkes yardım istiyo hala yık yok arkadaşlar yapabilecek biri varsa lütfen yapsın çok büyük hayır duası alır