Orjinal Mesajı Yazan: ..ogalican..
Mondragonun yediği ilk golde rüzgarı karşısına alan top çime de sert vurunca fena halde sekmiş. Adam gibi izleyenler bunu anlar zaten mondragona öküz diyen arkadaşa yazıklar olsun , kaç tane pozisyon kurtardı diğer maçlarda devleştiği zaman öyle demiyorsun sanırım , birde bu kadar rezil taraftar görmemişmişsin hayret gülesim geldi. Neyse Olimpiyat Stadı futbol açısından çok bunaltıcı bir alan bunu herkez biliyor ayrıca Rus hakemi beğendim onu da tebrik etmek istiyorum , Rakip yarısahasında 2. devrede baskı kursaydık daha başarılı olacağımız düşüncesini söyleyen Fatih Terim'e yürekten katılıyorum.
Saygılar
ogalican
Nediyon sen ?, mondragon bizi 6 senede kurtardigi kadarda bi okadarda mac yakti, Akli yerinde bi kaleci o topu nasil gelecegini ayarlamasi lazim, EVET ben bukadar rezil taraftar gormedim, diger 2 kuluble karsilastirirsam, Adeta rezil olduk avrupaya, bizim futbolcularimiz topu sokamadi kaleye, kendi taraftarimiz TOP oldu kendini atti kaleye, iste rezillik budur, sen eyer yok taraftar dedigin boyle olur iyi yapiyolar diyosan ozaman sen kendi takimini dusunmuyosundur sana ozaman yaziklarr olsunn ;)
Bide bu turk kameranin 'yalakaligini' anlamis durumda degilim, Avrupada baska bi takimda girse boyle taraftarlar, kameralari ozaman hemen baska yere dogrulturlar...
ama bizim beyni calismaz turk kameracilar haber yapacak olay ariyolar ya, vallahi yaziklar olsun nediyim daha...