Ya birakin sacmalamayi ne gerets istifasi ?. mondragon okuzse gerets napsin ???? !!!
adam daha napsin futbolculara bakiyom kiz ayse gibi oynuyolar armut dusmesini bekliyolar...
Ben GS kadar rezil taraftar gormedim vallahi billahi, takimini bukadar iyi satan bir taraftar gormedim, iyi gunde gelir gelmez, kotu gununde desteklemez ustelik rezilik cikardir...