Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r
BATMAZ...
maNga ya batsın diyen insanın ben müzik zevkinden şüphe duyarım kardeşim.sana bişi demiycem istersen küfür yaz buraya maNga ya yazık derim bişi demem...
-----------------------------------------------------------------------------------
maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga maNga
biraz geç cevap veriyorum,kusra bakma.
manga gitardan ses çıkartmayı bilmeyen bir grup,her şeyi dj aletleriyle yapıyorlar,gitardan ses çıkartamayan adamlarada rock grubu diyemezsin.gerçekten duman dan bile kötü manga.mangayı kim dinliyor,kral tv de ki popları dinleyenler dinliyor yine o grubu. heee bir de, manga kral tv de yayınlanıyor ,ne mal oldukları belli..
pentagram pentagram pentagram pentagram