amateur Arkadaşlar Manga'nın yaptığı müziği rap'e daha yakın buluyorum. Duman/Pentagram/Mor ve Ötesi.
Nouzer Orjinal Mesajı Yazan: amateur Arkadaşlar Manga'nın yaptığı müziği rap'e daha yakın buluyorum. Duman/Pentagram/Mor ve Ötesi. Aman Duman giderse salondakiler uyur falan :p :D
Makaay dumanmış,mor ve ötesiymiş,mangaymış geciniz bunları.pentagram gidebilir içlerinden sadece.whisky de fena olmazdı
fbercan25 yaa su 2. sınıf yarısmayı cok buyutuyoruz katılan sarkıcılara bakıyorumda hepsi amator bizmi cok buyutuyoruz yoksa gercekten buyuk bir yarısmamı anlamadım diger ulkelerde pek önemsendiğini zannetmiyorum katılan yarısmacılara bakarak amaclarıda bence muzikten cok ulke tanıtımı olan bi yarısmayı böyle buyutmek adam nobeli alıyo (siyasi amac yoktur... sadece bir örnek siyasete dönmesin konu ;) ) neler diyoruz bide 2 . sınıf yarısmayı devlet meselesi yapıyoruz
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Ilhan_Mansiz manga filan yapamaz sagopa gitmeli;) rock diyoruz hocam;):)
CrossOver sertap erener : Manga yada mor ve ötesi düşünülüyor demiş.pentagram gidebilir içlerinden aslında.
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Ilhan_Mansiz manga filan yapamaz sagopa gitmeli;) Sago tutkunu olsamda Sagopa'nın gitmesini istemem yapamaz o
m0K0k0 bencede abi sagonun ne işi var orda :o yinede en mantıklısı duman da pentagramın gitme olasılığı varmı ?
Battousai Bugün Dream'de Müzik Hattı programında duydum...TRT üç isim belirlemiş...Manga,Yüksek Sadakat ya da Mor ve Ötesi. Bana sorarsanız gözüm kapalı Manga derim...Baklım ne olacak...
SuperBamm yalnız eurovision dan sorumlu şarkıcımız sertab erener her sene böyle yapıyor bıktık illallah dedik..
phatuphatu yükek sadakat olmaz hocam yaa...mor ve ötesi hiç olmaz maNga katılcak kesin;) ama adaylar böle olsaydı maNga çilekeş pentagram o zaman orda duuuuuur...çok maNga gidemeyebilirdi:(