Ozan JK öhhh GS Beraberlik takımı olmuş yaw:) hep berabere kalıyo Adam gibi bir dmc olsa çok şey deişir Arda'da topla çok oynuyo.
Passenger geçmş olsn öncelkle..gs gerçekten inanılmaz düşüşte..eğer böle giderse ne gerets kalır ne futbolcular..ama özhan canaydın kalır merak etmeyin :)
mertergs necatiyi psv maçında sahaya sürüceği için oynatmamış gerets sakatlıktan yeni çıktı die bide necati yine bişey yapamazsa görürüz o zaman geretsi heralde çok güvenio necatiye
Marty psv macındada allah bilir necati-ümiti oynatıp sonradan hakan ı alır.. Neyi amaclıyo bu adam anlamadım..
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: mertergs necatiyi psv maçında sahaya sürüceği için oynatmamış gerets sakatlıktan yeni çıktı die bide necati yine bişey yapamazsa görürüz o zaman geretsi heralde çok güvenio necatiye walla necatiye bende güveniom ama nolcak bilemiom çok zor maç olcak PSV maçı ama necatiyi ben olsam bu maç oynatırdım a.gücü maçında kadroya almaması bence hata... PSV maçında necati gerçekten etkisiz olursa....düşünmek istemiom...
mertergs zaten necatiyi büyük olasılıklar ilk 11 de başlayıcak hakanı yedek bırakıcak ümit-necati başlıcak eğerki necati yine berbat oynasın belki gönderilmesi bile gündeme gelebilir