haha guldum buna, neymis gsye panterlesiyorlar...
hayir kardesim yeni gelen Deivid bile diyor
"fenere karsi biraz daha fazla motive olup kapaniyorlar"
Sen GSye karsi oynayan X takimi SUKRU SARACOGLUNDA bi gorsen adamlar olumune her topa daliyorlar defansi kalenin onunde kuruyorlar inanilmaz taktik anlayisi ile oynuyorlar, ama gsye karsi acik ve bencilce oynuyor ben her maci bu sekilde izlerim bi degisiklik olacak mi hayir,, gsye karsi adamlar kendi kalelerine kosarken goruryorum hep keske FENER maclarinda da boyle olsa ozaman FENER hep farka gidiyo zaten...
ben her maci boyle goruym cogunluk oyle yani,, gs bjk ts degil en cok fenere karsi inanilmaz oynuyorlar hele hele sukru saracoglunda oo oooooooo