Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10
rashad tam anlamıyla anlatırmısın sen bu takımı kurdun we kendinmi oynuosn maçları?? yoksa vısual sim yada Ouıck sım mi yapıosn anlamadım da
Arkadash sen siteye giriyormusun?
Ben maci kendim oynuyorum, World Class cetinlik derecsinde..
Her gun bir oyun... ve oyundan fotolari ve butun oyundan yorumlari sayta burakiyorum... ve sizede orda kendi fikirlerinizi soylemeye hak veriyorum...
Neyse... Boyle giderse bu ishin peshini aticam.. Hic kimse anlamiyor ya... :(