Orjinal Mesajı Yazan: immortalmare
Arkadaşlar bi yardım lütfen delircem ya fifa 07 de create team dedim bizim takımı(sınıf) yaptım sonra create player dedim oyuncuları takıma soktum maç yapcam rest of the world de görünmüo ne yapabilirim bi yardım ltfn nerde görünecek nasıl görütebilirim bi yardım
sen create team bolgusen gir ordan kendi duzenladeigin takimin ustene eneteri bas , kadronuz ciksin...
Sonra yeniden Rest of world gir...