Evet, oyuna bağlanırken yazıyor zaten, ben de orda görmüştüm :)
Güzel bi özellik, oyuna renk katıyor
Benim dikkatimi çeken Anadolu klüpleriyle maç yaparken tribünlerde İskoçların kullandığı müzik aleti(Gayda'ydı sanırım adı)ile bişiler çalıyor boyna, beni bi süre sonra sinir etmeye başladı bu olay :D