jewel_ma20 maçta 3-0 gibi bir skor yapıp maçın sonlarına doğru ayaga hatasız paslar yaparsanız hızlı şekilde taraftar oley oley oley die bagiriyo ;) defans oyuncuları arasında pas yaparak daha kolay yapabilirsiniz ilerde kaptırma riskiniz yuksek
Fifa_delisi10 benim bildiğim bu kadar net oleyy demiyorlardı taraftarlar we o kadar 06 da maç yapmıstım hiç yoktu fifa 07 ye özel bu:D
_TaYFo_ her 3.golden sonra alıştım artık bu tezahürata:).Bilmeyen arkadaşlar için iyi oldu bu konuyu açman..
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: Fifa Player Deplasmanda yaparsan yuhalıyolar aynen çok matrak oluo:D
Erdi39 özellikle ingiliz takımlarıyla deplasmanda oynanan maçlarda eğer 2-0 3-0 öndeyseniz,maçın sonlarına doğru çok feci bir şekilde ıslıklıyolar :)
DjALieN olea olea diye duyuyorum ben.. 1-0 ken de oluyor.. birde loading ekranında da var öyle birşey..
KalkVeSavas ya rakibe biraz fark atan her türk gencinin başına gelir bu olay...bilmeyen oyunu oynamamış demektir.