Sj de okuyosanız illaki garip olaylarla karşılaşırsınız misal;
ben ve 2 arkadaşım kışın üşüyoruz ama sigara içmek istiyoruz,hava souk dışarı çıkamıyoruz en iyisi üst katta hoca yoktur çıkıp orda içelim içiyoruz hazırlıkların koridorunda (kimse yok bizden başka)muzurluk zamanları arkadaş bişeye takılmış bakıyo nereye bakıosn diorm gözüyle işaret edio bi baktım yangın söndürme tüpüne bakıo alıorm onu resimler pozlar verilio ve bütün tüp koridora boşaltılıo sora bi hoca görüo koştuumuzu noluo dio biz iice hızlanıorz e çakıo durumu haliyle müdürün dedikleri:E olm ne diyim ben size yönetmelikte yangın tüpünü sıkmanın cezası yazmıoki yok size ceza falan ,hatta ii yapmışınız bak arada çıkıosnz böle yaratıcı şeylerle bizde eğleniyoruz biz kilit.
bir başka olay;
aynı kadro okuldan yemek yemek için kaçar ve salak gibi kapıdan girer güvenlik isimlerimizi alır ve olay ortaya çıkar disipline gideriz verilen ceza:Bütün 9. sınıfları gezip okuldan kaçmanın zararları hakkında konuşma yapmak.