**1. ** Ben lisedeyken teneffüste köpek taklidi yapmıştım ama öyle böyle değil şahane nerdeyse kimlik değiştirecektim. Bunun için de koridorları kontrol ettim öğretmen göremeyince havlamaya başladım işte. Ben nerden bileyim sınıfımızın altındaki havuzun etrafında 15 öğretmenin oturduğunu :) Sonra müdür yardımcısı seslere geldi. Bütün sınıf ayağa kalktı, hoca "kim o köpek" dedi. Kimse ses çıkarmadı bekledim belki biri söyler "bu hocam" ben de "benim o köpek" demekten kurtulurum ama kimse çıkmadı. Ben de bir adım öne atladım "benim" dedim tabi hoca sağ kroşe ile hemen maça başladı. Burnum kanadı. Bir bayan öğretmen bana mendil uzattı.
**2.** Bir gün sonra arkadaşım beni sınıfta kovalıyordu :) Ben tam sınıftan çıkarken bir öğretmenimiz, sınıfın kapısında elini uzatıp "çocuklar noluyor" dedi ve bana tokat gibi oldu o el uzatışı. Yine burnum kanadı. Yine aynı bayan öğretmen "mendilimi bitireceksin" dedi. Ben gülmekten öldüm o gün.
Sizin de vardır böyle acayiplikleriniz. Siz neyin taklidini yaptınız bakalım.