@ume
Doğrudur arkadaşım.
Ama nedense hep aynı oyuncular çıkıyor ilerki sezonlarda.. Özellikle Scoutların bulduğu bordi gibi oyuncular büyük aşama kaydediyor..
Bir kaç tanede benim takımdan yazayım 90 üzeri olanlar...
Defans
Kompany,Bale,Richards(RB),Ifil, Juarez Valdez, Taiwo Mceveley
Kalecei
Ejide, Lachs
Orta saha
Mavuba, dos Santos,Matuidi,Brewster,de Jong,Fontanesi,Debuchy,De Guzman,Cernea,Ramon,Stowman,Çalışkan,Joao Matinho
Forvet
Rafel Sobis,Benzema,Bojinov,Walcot,Salvador,Clarke,Rossi,Studrridge,Pedro Oldoni,Blommer,Jonathan,Jerome,Babel,Diaz Infantes,Aüegero,Dixon
R.Madrid 2007 senesi.. Monchen..2010, Milan 2014 senelerindeki kadrolarım.. Özellikle R.madridde 30 kişilik geniş bir kadrom var, ilerki senelerdeki hepsi 90 üzeri olacaktır..







