Menejerlikte para olayını çözdüm Beşiktaş'ta 7. veya 8. sezonum bütün kupaları aldım.Bütün Staf Upgradeleri 10'da kadroda 80'in altında adam yok.
Menerjerlikte para yapmak için sezon ortası transfer sezonu gediğinde overall'u en yüksek oyuncuları verebileceğimiz en yüksek parayı önererek alıyoruz.Ben genelde sadece 80 ve üstünü alıyorum ya neyse.Bir maç sonra adamları alır almaz listeye koyuyoruz.Bu şekilde beleşe alıp bi maç sonra 40m $'a sattığım oyuncu oldu.Tavsiye ederim..