evet arkadaşlar ekran kartı eski olanlar özellikle fx 5200 için alttaki ayar dosyasını bi kullanın bakalım!!!dosyayı
c/programfiles/easport/fifa07/data/cmn içine atıyoruz ama önce cfg_pc_l dosyasını başka klasöre yedekliyoruz ve alttakini yapıştırıp oyunda low ayarında oynuyoruz!!!!!
http://rapidshare.com/files/1715401/cfg_pc_l.ini.html