Arkadaslar benim kullandigim grafikkarti ATI 9000. Yani bu oyun icin en alt seviye denilebilir. Bilgisayar ise tam bir rezalet, 512 MB RAM. 1,9-1,95 GHZ.
Ama ben sorunu cözdüm. NASILMI? Oyun bende takiliyordu. Pixel ayari 800*... ve detaillevel medium dayken bile biraz takiliyordu. OYSA YAPTIGIM BU AYARDAN SONRA, GRAFIK SÜPERRRRRRRRRRR VE OYUNU NEREDEYSE 0 TAKILMAYLA OYNUYORUM. Hemde high da ve en yüksek pixel ayarinda. 1600*...
Yurtdisinda büyüdügüm icin, pek iyi olmayabilir türkcem. Ama anlatabildigim kadar anlatayim.
Oyunun yüklü oldugu klasörde data/cmn... ve cfg_pc_h.ini yi seciyorsunuz/tikliyorsunuz. Cift tikladiktan sonra icindeki DISABLE_DOF = 0 1 ile DISABLE_POSTFX = 0 1 ile degistiriyorsunuz. VE TAKILMADAN ISTEDIGINIZ AYARDA OYNUYORSUNUZ. yani DISABLE_DOF = 1 DISABLE_POSTFX = 1 BÖYLE OLACAK.
Bende sorun halloldu. Sizde olmazsa simdiden özür dilerim. Bol sanslar! Olup olmadigi yönünde cevap yazarsaniz, sevinirim.