Selamlar Kerim,
Evvela emeklerin için hakkını helal et seni çok yoruyorum farkındayım ancak, psikolojik bile olsa bu kadarı da beni rahatlattı emin ol, sağol, bu kadarı bile bir yerde yapıldı işte bu anlamda rahatlatıyor insanı, bir tek eleştiri getireceğim birde böyle deneyebilirsen gerçektende çok memnun olurum.
Eklemiş olduğum Galatasaray Büyük Logosunun bulunduğu yerdeki Spotlara sadece ışığı yaymadan bir bir uygularsan bence Hem Galatasaray yazısı,Logo ve Çatı parça parça da olsa görünmeye devam eder akıl vermek de istemem ancak bu şekilde ışık çok yayılmış ayrıca instant replaydan görüntü alayım dedim senin eklemiş olduklarının birebir aynısı, bilemiyorum yapılışı ne kadar vaktini alıyor bilemediğimden seni yormak da istemiyorum keşke başka bir yolu olsa da ben kendim uğraşsam ama sağlık olsun,
Çatıdaki spotlara sadece ışığı yuvarlak biçimde birde yay istersen, daha iyi bir görünüm olabilir mi?
Teşekkürler, Hakkını helal et..
Orjinal Mesajı Yazan: Kerim
bülent hocam olayı çözdüm :)
tag-18-3.loc dosyasını "fifa 07\data" dosyasını içine at tamamdır
http://www.hemenpaylas.com/download/1835731/tag-18-3.loc.html


ışıklar gözünü alıyorsa söyle kısabilirim :)