Merhaba kerim,
Elbetteki sen daha iyi bilirsin ama benim bildiğim kadarıyla Fifa 2003'de Alisamiyen vardı hemde başlıkla açtığın konuyuda içeren bir sürü özellik vardı hemen biraz yokluyorum kendimi,
Seyirciler 3D veya o zamanlar 2D de olabilir,
Flama,Bayraklar o zaman çok başarılı bir biçimde vardı eee grafik olarak EA kötüydü o zamanlar
O yıl yani 2003 Yılında SCN nin (KERİM'in) yapmış olduğu yamalardan bahsedeyim hemen,
En sevdiğim ve en beğendiğim yama senin yapmış olduğun elvedasamiyen taraftar tezahüratları ve gol sonrası I Will Survive şu an bile bunları yazarken inan bana tüylerim diken diken oluyor ama seni temin ederimki 2003 de ilk yayınlandı samiyen defalarca yüklüyorum oyunu data dosyalrı için hatta şu bayrakları sallamaları bayağı kafama takılmıştı data dosyalarını kontrol etmek için bu sene iki defa kurup oynadım fifa2003'ü ama dedim ya grafikler berbat,
Aklıma gelen yamaları sıralayayım.
_TSL sanıyorum 3 ayrı parça dan oluşuyordu uptade lerle birlikte 4 veya 5
_Şampiyonlar Ligi için menü ve maça başlarken kamera ve İstiklal Marşı bu da sanıyorum 12MB falan dı ezbere konuşuyorum işyerindeyim ama unutamadığım bir oyun olduğundan arşivimden hiç çıkarmadım ve yamaları da. Bu yüzden bahsettiğin yama nın adını tam olarak hatırlıyorsan seve seve paylaşabilirim diğer yamaları da elbette.
_Bir çok Nostalji Forma hemen aklıma gelen Hayrettin Kaleci giydiği Yeşil Forma
_Fantezi formalar falan o dönemler forma yapmak benim için hayal di.
_Samiyen için sanıyorum sadece net yapıldı sarı ve kırmızıdan oluşan
Sonuç olarak elimdeki yamaları bir kontrol edeyim işten saat 24:00 da çıkıyorum.
Eve gidince bir bakayım tam olarak elimde neler var ve buraya ilave ederim + bahsettiğin yama hakkında hiç bir fikrim yok muhakkak ki başka bir oyun olabilir örneğin Fifa2004 çünkü bidiğim kadarıyla Fifa2007 için yayınladığın samiyen Fifa2004 data dosyaları yanlışsam düzelt beni.
Saygılar,