yunusemreunal progrmı açtım db den açtım birsürü edit yaptım save ledim ama oyuna girdim herşey aynı:D Hatta çok güzel hata verdi:( paylaşımın için sağol arkadaş.
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: yunusemreunal progrmı açtım db den açtım birsürü edit yaptım save ledim ama oyuna girdim herşey aynı:D Hatta çok güzel hata verdi:( paylaşımın için sağol arkadaş. klasik hata
bjj Orjinal Mesajı Yazan: yunusemreunal progrmı açtım db den açtım birsürü edit yaptım save ledim ama oyuna girdim herşey aynı:D Hatta çok güzel hata verdi:( paylaşımın için sağol arkadaş. arkadşaım bendede hata çıktı ama doyanın yedeğini almıştım birde kaydederken fifa diye kaydet eski fifa data dosyasını sil ama silmeden önce tabiki yedeğini al ben böyle yaptım sorunsuz çalıştı kolay gelsin
muratuzan Arkadaşlar merhaba gerçek creation centre çıkanakadar fifa datayla idareedeyim dedim ama yükleyecek link bulamıyorum bulduğum birkaç linkte sorunlu lütfen yardım
h_halit38 arkadaşlar siz ne sayıklıyosunuz ne fifadatası creation center 07 çıktı ben yükledim hiç sorun yapmadı :) bilmediğiniz programlarla uğraşmayın CS 07 çok kullanışlı ;)