Orjinal Mesajı Yazan: bursaspor.18
ben fifa data yı indirdim ama setup yok program calışıyo ama fifa07 okumuyo boş cikiyo
:D:D:D:D:D:DGüldürme beni allahın aşkına ne fifa 2007 okumaması ne boş'u :D:D:D:D
programı açtıktan sonra sol yukarı en üst köşede file var ona tıkla open "db" file de oyunun kurulu olduğu dizini aç data cmn de sonrada fifa.db yi seç bekle açıldıktan sonra işlemini yap bukadar..