RentleSsPR konuyu acan arkadas "bu golü yeyince fifayı bırakasım geldi" demiş. arkadaşım sen o zaman hicbir futbol oyununu doğru düzgün oynayamassın
_Emin_ Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas golde kalecinin hatası yok,defans hatası bu gol. arkadasa katiliyorum
saydam ya bilmiyorum dünya liglerini takip ediyormusunuz bu gol ne ki bundan daha garip goller oluyor gercek maclarda böle gol olmaz diye bişey yok
djadama Bu ne Ki yaws Yavaş Gelen Topa Kaleci Bacak Yedi Buda Beni ŞokEEE Etmişti:D Seninde KötüYmüş,:D hakını Yemiyelim
TurkTech Gerceklilikmis !? Online'da doksaninci dakikada boyle goller yerseniz gorurum gercekciliginizi :D