kaleciler hatalı goller yiyorlar, topu kalenin içine çeldikleri de çok oluyor. EA de bunu oyuna katmaya çalışmış, oldukça da başarılı, bir iki durumda böyle komik goller oluyor ama kaleci topa değdiyse ille de kurtaracak diye bir şey yok. Bundan önceki Fifa'larda öyleydi, şimdi daha gerçekçi, önümüzdeki sene bu hatalar çıkartılırsa mükemmel olacaktır.