Afedersin ama avrupada büyük bi başarı yakalayıp ortadan kaybolmaya başarı denemez gs nin adı geçmio artık arkadaşlar niye?
-gs iyi kullanamadı o başarıyı çok broç altına girmişti ve para kazandırcak hiçbişi yapmadı.
onu geçtim Fenerbahçenin yaptıkları eğer türk takımlarına örnek olursa ozaman Türk futbolu gelişir bunu hala anlayamıosan asosyal ol ne diim ben sana bjk li arkadaşım görürsün yakında taraftar kart olayınıda yaparlar sizinkiler sen rahat ol seni kızdırmak için deil gerçekleri sölemek amacıyla yazdım ben bunları