Orjinal Mesajı Yazan: cLubTaXiM
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cLubTaXiM
legendde bırak chelsea liverpool maçını kariyer modda nottengham forest (yanlış yazmış olabilirim) ile lig kupasında chelsea maçı yaptım ve maçı 4-1 kazandım :S
şimdi gittim league two'dan peterbroughu aldım artık onla oynuyorum. bilmiyorum yani bu nası iş
ayrıca niye sallayayım ki burda böle yazınca elime ne geçecek, ben olanları söylüyorum!
Çok eminimki sen pes çisin we oyunu karalamaya hakkın yok ne desem boş. bu konuyu açan arkadasla ortaksınız heralde alttan fifayı wurmaya çalısıyosunuz siz wursanız nolur wurmasanız nolur?!imzamdaki pes sözcüğü umarım herşeyi anlatır !!! cwb werme muhattabım değilsin!
Bak arkadaşım şu yazdıkların bile nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu belli ediyor.
Birincisi PES'i ben yapmıyorum ve satışındanda cebime her hangi bir kar payı kalmıyor. İkincisi sağcı solcu davası gibi pes fifa davası ne oluyor anlamış değilim. Fifa'da oynuyorum, PES'te ve futbol oyunu olmayan başka oyunlarda.Ayrıca öle saçma şeyler yazmışsın ki milleti kendine güldürmekten başka birşeye yaramaz bu yazdıkların. Ben sadece oyun hakkında ki izlenimimi yazdım. Nitekim bu halada böyle devam ediyor, Peterbrough ile oynuyorum şuan ve gene gelene gidene 3-5 gol atıyorum, oyunun zorluk seviyeside legend.
Dediğin gibi legendde büyük takımlarla bir maç açtım. Barça - Chelsea ve Chelsea'yi seçtim bu sefer oyun daha bi içler acısı hal aldı çünkü maçın skoru 8-5 ti (6 dklık normal bi maç, oyun hızı normal,zorluk legend)
Neyse esas sen benim muhattabım değilsin... Burası her görüşe açık bir forum, duyanda fifayı baban yapıyo sanar!
Daha fazla senin o çocuksu seviyene düşmeye gerek yok. Tahminimde youtubemidir nedir o sitede bi video vardı çocuk oyun oynarken kendinden geçiodu, sende onun gibi bi yaratıksındır. O yüzden böle abuk subuk tepkiler veriosun. Sana sadece gülüyorum, hemde katıla katıla...
********************************************************************************
Biraz Yawaş ol ayağın kaymasın ! sen 1 yıldızlı ikinci lig takımı petersburgla chelsea weya barcelonayı legendde yeniosn öylemi??????????? sana sadece bişe diyorum senin futbolla alakan yok bu oyunu kötülemek için bunları yapıosn
sende burdaki bazı sipastikler war fifayı karalayıp kurulumunu anlatın nolur diyenlerdensindir allh bilir nese sen benimle yarışma lafta sokmaya kalkma ezilirsin Heleki Konu Futbolsa !!! fifa demiyorum bak Futbol diyorum dikkatini çekersem !
kişiliğime laf etme sen kişiliğini açıkça ortaya koydun bebe.