legendde bırak chelsea liverpool maçını kariyer modda nottengham forest (yanlış yazmış olabilirim) ile lig kupasında chelsea maçı yaptım ve maçı 4-1 kazandım :S
şimdi gittim league two'dan peterbroughu aldım artık onla oynuyorum. bilmiyorum yani bu nası iş
ayrıca niye sallayayım ki burda böle yazınca elime ne geçecek, ben olanları söylüyorum!