Valla bence tsl en as 2 yıl kalır çünkü adamlar hazırlamış bir ligi silmezler. Bilirsiniz ea uyuşukluğunu :D silmeye ve yeni bi lig yapmaya üşenir ki fifa 06 daki gs-fb formaları bile nerdeyse aynı. :D
Ayrıca bu ECC olayına karışmadan edemicem :D ECC nin tam manası European Champions League dir ama nedense galiba eskiden adı European Champions Cup dı ki bana mantıklı gelmio Cup denmesi. Yani her tarafta league yasıo. Nese bırakalım bu gavur söyleyişini en iisi Avrupa Şampiyonlar Ligi :D