Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥
Yapmayın beyler...
Tabiiki oynar yarı finalda çeyrek finalde,Barcelona bile 4,5 Yıldız yaw..Fenerde 4.
peki arkdaşım hadi barca 5 yıldız diğelim...
farzet ki dünyada kendi liginde gol dahi yemeden şampiyon olan bi takım avrupada nağmalup ECC alıo peki bu takım kaç yıldız olcak barcayla aynı güç olamaz örneğin ama en yüksek güçde 5 işe bak olmaz ama demi...barca da 4.5 yıldız kalsın hem kariyerde geliştirmek için daha gsl olur direk 5 ile başlıyınca nesi kalıo geliştirilecek...