Konuya açıklık getiriyorum :
sistemim :
2 gb 667 mhz ramli- 512 mb asusRadeonx1900xt li -conroe6400 lü sistemdir.
16x antisopratic ve 6x antialasing açtığımda,titreyerek çalıştırdı,ve cinematiklerde takılarak gitti,ilk defa zorlandığını gördüm makinenin,doom3 4x antialasing de oynuydum,bir yerde bile kasmıyordu.
gerisini siz düşünün,5 milyarlık sistemle oynarsınız bu ayarlarla.
control center işi zorlaştırıyor.