ati ekran kartları olanlar için öncelikle control center dan 3d seçeneği içinde anisotropic filtering seçeneğini 16x yapıp uygulayıp oyunda çözünürlüğü 1280x720 high yaparsanız harika grafikler ortaya çıkıyor daha yüksek çözünürlüklerde yapabilirsiniz
bi kaç ss çimlerin nası gözüktüğüne bakın gerçekten harika tabi ekran kartları daha yüksek olanlar bundan bile harika bir görüntü yakalıyabilir
SS
SS
Ati control center
mutlaka deneyin oyundan asıl zewki şimdi alıcaksınız hem oyuncu facleri daha düzgün çıkıyor,stadlar v.s çimler ilk başa nazaran daha iyi görünüyo we görüntü tekrarlarının ne kadar gerçeği yanısıttığına bakın
bu ayarlar nvidia için de geçerlidir ama ayarlarında anisotropic filtering warmı bilmiorm