bak şimdi kit raptor u pc ye indirip kurduktan sonra kit raptor u açıyorsun daha sora load bitmap yazan yere tıkladığında ufak bi pencere çıkıyor orda yüklemek istediğin formayı arıyorsun ama dikkat et forma nın formatı bit-eşlem dosyası olmasına dikkat et yani jpeg weya png se eğer o zmn orda o gözükmez onun çözüme de şu windows un paint programında formayı açıyorsun hiç bişi yapmadan sadece farklı kaydet de çıkan pencere de de onun 24-bit yazanı seç we kaydet daha sora bunu yaptıktan sonra formanı aradığın yerde çıkıcaktır onu seçtikten sonra program da gözükücek daha sora hangi takımsa takım ların olduğu bölümden takımını seç we import kit de bu kadar basit ama sana biraz uzun gelebilir :D