Arkadaşlar Slm ben burda yeni sayılmam bayadır eskilerdenim ama sadece forum da faal olarak bi faaliyet gösterdiğim söylenemez sadece dowload lar la ilgileniyordum ama şimdi artık ben de patch yapmaya başlicam bunun için de sizden ufak ricalarım olcak bana forma yapımı ilgili öğreti - ders videosu - we program ne önerebilirsiniz??? "photoshop hariç çünkü elimde o war :D" we de nasıl yapıcam bunun la iligli yardımcı olursanız sewinirim şimdiden teşşekküler...! :D