Orjinal Mesajı Yazan: alexsandror
arkadaşlar bi takımın pankartı olması için onun takım olması lazım galatasarayın önce takım olması lazım yani fifa bile bunu anlamış
simdi ben "sen kesin fenerlisindir.zaten fener demek ahlaksiz demek."desem guzel olurmu.bir insanin adam olup olmadigi konusmasindan bellidir.BJK liler FNR liler GS liler hepinizi saygi ile slmliyorum.Nede olsa ortak zevkimiz futbol sevgimiz.