atesliaslan Arkadaslar Fifa07 oyununda Galatasarayin bayrak ve sembol baksaniz tek beyaz ve kirmizi renginde ama diyer takimlerin orijinal bayrak ve sembolu var ispat edebilirm http://img100.imageshack.us/img100/4696/kayseri2co1.jpg http://img100.imageshack.us/img100/448/fenervd7.jpg http://img245.imageshack.us/img245/5830/denizligalaeo3.jpg http://img245.imageshack.us/img245/9295/denizligala2zv8.jpg http://img100.imageshack.us/img100/8553/fener2pw4.jpg http://img245.imageshack.us/img245/4826/kayseripl7.jpg
Fifa_delisi10 bizim lige fazla önem wermemişler çok kötü face hataları rastladım bjkli oyuncularda mesela panlartlar desen o biçim yani turkcell süperlig war o yeter ama bu hatalar kötü :S
sezgin12 arkadaşlar bence bu bile mucize ileirki senelerde bence daha güzel olu biraz zaman gerekli...
atesliaslan Arkadaslar Besiktas takiminda aynisi yapmisler bakiniz Bjknin bayrak ve sembol yok!! http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=bjk.2d0.JPG
FIFA_men arkadaşlar yine önceden buda yoktu! yapmayayın...bencede çok dandik bi lig olmuş ama napalım.zaman...:(
Server **zalakça hatalar var bjk fb maçında ts pankartları var , galatasarayı rest of world den alırken içine etmişler ancak 2 tezahürat eklemişler tuhaf bi lig olmuş bizimki.bah**
mertergs gs nin iyi olan kısmı kariyere başlarken en çok türkiyede gs nin parası oluyo biraz saçma ama sevindirici
Strojen Beyler olur mu ya? Tamam Türkcell Süper Lig iyi ama dandik bir ligimiz var. Buna mı sevinelim. Şu sıralar Küçük takımların puan toplayabildiği İngiltere ile beraber 2 ligden biri. Ama Zaten Kolay olan Fifa Dandik rakiplere karşı iyice oynanmaz oluyor. Eleştirilsin ki daha iyisi olsun. Gerçi siz de haklsınız Kaç tane orjinal oyun satılıyor ki TSL süper olsun.
saydam haksızlık evet hepimiz orjinal oyun alıyoruz bu biz yaptıkları gercekten cok büyük haksizlık yani ayıp valla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
samsunlugenc55 benim anlamadim gökhan ünal neden böyle kötü ilic neden kötü arda turan neden kötü ve patch nerden bulabilirim
Strojen Abi Arda ilerde uçuyor. Oyuncu gelişimi bölümden görebilirsin. Ama Gökhan Unal Gerçekten kötü ilic de fena değil, overalli düşük ama ona gerek özellikler yüksek(pas ve bitiriş)