1-çocukca bi alete anca ateri derim ben..
2-cafedeki her türlü donanımsal ve yazılımsal sorunu kendim çözüyorum sonuçta servis çağırmıyorum..yine ps1 ve ps2 bozuldu ben tamir ediyorum..tüm oyunları inceliyorum..
3-güçsüz pc halk dilindeki anlamı..
sonuç olarak pc nin bir oyunu 1024x768 mediumda oynama görüntüsünun bir ps2 den çok daha iyi bir görüntü verdiğini ve daha güzel oynandığını tüm internet alemi ve bu işten hakkattende anlayan tüm dünya kabul etmişken sen benle neyi tartışıyosun ki..
nası olsa çok yakında ps3 çıkacak ve o makina tarih olacak son son oyna işte aterinle..:D