:D :D :D (Fransızca diye bambaşka değil) :D
Arkadşalar 2 gün aralıklarla 3.cü gidişimde nihayet ps2 versiyonu aldım mutlu şekilde eve döndüm sonra oyunu bi açtım Fransızca:mad: Neyse menüden baktım dil değişiyormu diye bulamadım Acaba Var mı Menüde Farklı dil seçeneği .?
Oyuna gelince Demoyu Oynadım Pc de Şimdide Ps2 de Tam sürümü oynadım Bi oyun bu kadar mı değişir Gözüm gönlüm açıldı İyi ki Ps2 var diye Pc deki görüntüyü hatırlamak bile istemiyorum..Ps2 de Çok akıcı oyun Renkler filan müthiş Bi ara Winning mi oynuyorum diye cidden şaşırdım menüden Pesle aynı tuşlarda oynadığım controlleri seçtim.Sonra Oyunda haraketler müthiş Adamlar çok yiyor tekrarlar filan süper Harketle adam geçme süper olmuş..Ayrıca Oyuncu Faceleride Pc ye göre çok ii ama bence yine de kötü ..Gelelim en çok şaşırdığım olaya Top Müthiş olmuş yaa Pc versiyonundan büyük geldi top bana yani ps2 çok akıcı onun için de öyle gelmiş olabilir ZAten haraketler de Sağ analogla rahat yapılabiliyor Hemen GS ı aldım Pes alışkanlığımla verkaçlar filan kanada inip orta yapma felan inanılmaz güzel hele kafa vuruşları bambaşka ..Bunları bir maç oynarak yazıyorum gördüğüm yeni şeyleri yazıcam arkadaşlar :)