Senin Rüstü hakkindaki yorumun cocukca. Tabiki hep destek. Ama böyle oynarsan protestolara katlanacaksin. Tabi Aziz baskaninda kabahati büyük. Gitti, 1 kere hic gitmemesi lazimdi, gec döndü, transferler gec yapildi. Belki daha iyi oyuncular kapabilirdik. Hoca secimi yalnis. Ne sabiri yaw. 8 hafta gecti, senin öyle bi lüksün yokki. Allah'tan digerleride puan kaybediyor.
V.Manisa'yi sampiyon yaptirmazlar bence.