arkadaşlar şimdi hepniz zico ve fenerbahçe ye yükleniceksiniz ama şunları bilin
-Fenerbahçe maça gayet iyi başladı kornerde ismail güldüren e iki sarı kart lazımdı bitane yetmedi yapmaya dvam etti aynı pozisyon.aynı zamanda orda lugano ya BARİZ bi şekilde sarıldı hakem es geçti %110 penaltı
-kerime yapılan hareket çizgi üstünde penaltı ve sarı kart kimin yaptıını anlayamadım orda ama girişi bariz sarı kart
-Fransineau Kerime KASITLI dirsek attı hakem bunu es geçti çünkü fransineau kerimin elleri arkasında olmasına rağmen hiçbir şekilde gözüne değmemesine rağmen gözünü tutup yere yatmıştır
-Edu nun sarı kartı doğru maçtaki nadir doğru kararlardan biri:)
-Oyuncularımız her pozisyonda hava topu olsun normal bir pozisyon olsun ya tekme yemişlerdir yada omuzlarına basarak yükselen rakiplere karşı koymaya çalışmışlardır.
-Şemsiye ömer in her degajının öncesini sayın çoğu 9 saniye ben 6 saniye die biliodm o sınırı(topu elde tutma)
-maçın sonlarına doğru appiah ın ofsayt pozisyonu alakası yok pozisyon devam etse gol olablirdi
-i.güldüren in geri pas die itiraz edilen pozisyonunu hakem doğru yorumladı geri pas deil
-Ve fenerbahçe lehine tek hatası maçın sonlarına dopru oyunu yavaşlatmak için topu korner direine götüren oyuncu topu sakladı iki kişi sıkıştırdı top bizden çıktı ama hakem aut verdi.
şimdi size soruyorum bu şartlar altında siz olsanız futbol oynayabilirmiydiniz?
Fenerbahçe bugün benim gözümde çok güzel bir futbol oynadı kötü oynayanlarda vardı tabi.Öncedende sölemiştim deivid i görüceksiniz die sonunda %50 performansının üstüne çıktı bugün oda gayet iyiydi .Kısaca renktaşlarım hiç kimse merak etmesin bu takım ne kadar önü kesilirse kesilsin ŞAMPİYON olacak bundan adımın BARIŞ olduğu kadar eminim.