ben hava toplarında adamımızı yönetebiliyor olmamızı beğendim en çok. Oyunun genel oynanışına çok olumlu bir etki yapmış. Gerçekteki gibi rakiple itişerek kendimize avantaj sağlayabiliyoruz. Hatta ileriye uzun top attığımızda mesela rakibi bu şekilde oyundan düşürüp kaleciyle karşı karşıya kalabiliyoruz :)
Bir de "weak foot" olayı güzel. Yani mesela solak bir oyuncunun sağ ayağı zayıfsa, top sağ ayağındayken şut çektiğinizde top dağlara taşlara gidebiliyor. Weak foot da standart yapılmamış, 5 kademe var bunun için de. Yani mesela adam sağ ayağını sadece yürümek için kullanıyorsa 1 oluyor weak foot kademesi, ama iki ayağını da iyi kullanabiliyorsa 5 oluyor.
Bunun dışında şut çekerken yüzünüzün kaleye dönük olup olmaması inanılmaz derecede farkediyor.