SLeviN http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73127&pagenumber=1&perpage=10&sm=861494 ;)
Fifa_delisi10 hava değişimi maçın sonlarına doğru top rakipteyken we sürekli atak yaparken acayip bir ıslıklama uğultu falso olayı frikikte topun üstenden atlaması adamların değişik organizasyonlar hava top mücadelesi ortaların v.s pasların artık tam yerine gitmemesi teknik dolu hareketler özellikle c.ronaldo hareketlerinden bazıların yapmıstım demoda we harikaydı Kısacası Fifa 07 anlatılmaz bir oyun
badmango_crespo benim en beğendiğim özellik kafa vuruşları adam kalas gibi vurmuyo topa yerden gücünü alıyo kafasını geriye çekiyo ve sonrada kafasının önüyle vuruyo.fifa06 daki gibi arkasıyla vurmuyo;)
SeALaNe Arkadaşım aynı konuyada benzer konu var zaten http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73127&pagenumber=1&perpage=10&sm=861494
jailer bence en güzel yanı bana gore oyuncunun topa her pozisyonda vurabilmesi adamlar fifa 06 dan çok seyi gelişturmis oyun ihzlı değil paslar falan çok gerçekci olmus
htopdas bende beğenmediğim bi özelliği söylemek istiyorum yeni konu açmak istemedim maçlar bulanık görünüyor sanki maçı rüyada yapıyor gibiyim bilmiyorum sizlerdede öylemi yada benden mi kaynaklanıyor,özellikler biraz düşük makinenin ondanda olabilir.
_TaYFo_ Kafa toplarının böyle değişeceğini beklemiyordum.Bir de artık daha fazla kontraya çıkma imkanı oluyor ondan bu oyunda hızlı ve isabetli pas yüzdesi ile oynayan online maçlarda çok büyük avantaj kazanacak kanımca..
Fifa_delisi10 Orjinal Mesajı Yazan: htopdas bende beğenmediğim bi özelliği söylemek istiyorum yeni konu açmak istemedim maçlar bulanık görünüyor sanki maçı rüyada yapıyor gibiyim bilmiyorum sizlerdede öylemi yada benden mi kaynaklanıyor,özellikler biraz düşük makinenin ondanda olabilir. o bulanık diil aslında hafif 3d özelliği war ama fazla olmaması lazım bence iyi
beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: xxmali hiç bir güzel özelliği yok ki abi siz gıcıklığınamı yapıyorsunuz ya adam konu açmış işte güzel bir özelliğini belirtin diye sende çıkıyon yokki diyorsun ve bunun nedenini belirtmiyorsun,bu oyuna da kötü diyorsan yuh olsun sana ve senin gibi düşünenlere....
jjokocha Orjinal Mesajı Yazan: beratgecesi Orjinal Mesajı Yazan: xxmali hiç bir güzel özelliği yok ki abi siz gıcıklığınamı yapıyorsunuz ya adam konu açmış işte güzel bir özelliğini belirtin diye sende çıkıyon yokki diyorsun ve bunun nedenini belirtmiyorsun,bu oyuna da kötü diyorsan yuh olsun sana ve senin gibi düşünenlere.... katılyorum arkadaşm;)