ya kardes ermiss, bilerek mi boyle giciklik yapiyon, inat mi? :D
yok ya ehhehe ya vallaha degil, ben bile oynamiyom facelerle, cunku karsi evdeki kuzenle (yasitim)
fifa oynuyoz o yuzden patch match face face eklemem oyunuma hem ekleyemem, ben CREATION CENTER 2007
gibisini bekliyorum, 10ur da oyle olmali..
en iyisi hani 2006daki gibi eklerken centerda oyuncunun texturesini gorebiliyodun ;)
ben ne diyorum,,,
umist karani 7 kisi yapmistir, en guzeli en kalitelisi en oyun icine yakisani hangisiyse onu alalim, forum genelinde bi arastirma bi birlik olsun !!
yeterki buyuk bi herkesin emegi dokunmus olsun GENELDE "sayilir"
bak ben necati, umit karan, arda, yapmiyom, cunku onlari 10UR yapmis ve kaliteli yapmis...
gordugunuz gibi ben ellemiyorum, isbirligi dusundugumden ;) :)