ah bi anlayabilseniz beni?!!
bakin kardesler, bu faceler tam fotoluk olmasi tam tersi iyi degil de hata sayilir..
neden foto gibi olsun ki,,, ben oyun ici FIFA yapmis gibi yapmaya calisiyorum ki oyuna el dokanilmamis gibi olmasini istiyorum...
sen nuri sahin face var tam fotoluk degil demi bembeyaz ve dumduz focus falan yok demi(yani ciltteki izler falan) eee
ben eminimki insanlar fotolara bakip anaa hic benzememis deyipte kotuluyorlar :D :(
OMERDINHO evet kardes senin dedigin o isimleri bende begendim :D en guzelleri onlar aslinda, ama iste bazen bazi insanlar hic benzememis dedikleri facelere bakiyorum da guluyorum... bi fifanin facelerine bakin, fotodan alinma odluklar hic belli degil halbuki adamlarin hakani yaptiklari face emreyi yaptiklari foto bende var :D