kardes eger fotosu yoksa ben kendim biseyler ciziyorum...
bir de 2 mac once mi bi zaman vardi BALILI acayip sakalliydi, bu sekilde daha cok andirir diye dusundum...
Vallaha ben UMIT OZATi begendim, unutmayin! oyun icin olarak dusunun, millet tam fotosunun aynisini yapinca oldu diyorsunuz, bakin FIFA hic fotonun aynisini yapiyiyor mu? Oyunc ici icin yapiyor rexture ona gore oluyor, bende buna dikakt ediyorum :)
evet tumerin sacini gostermedim ama kucuk bi saci var ;)