hmm galiba fifaninki daha cok benziyordu, hani fifan Onder icin Face yapti orjinal degilmi..
kardes Buna Da Sukur... lutfen gercek hayatta oldugu gibi degilde oyun icin BIR OYUN ICIN oldugunu unutmayalim, gercek ondere tabi benzemez ama oyun ici olan ondere benziyordur herhalde...
sadece bana update yapilacak yerleri soyleyin daha iyi olur