arkadaşlar bu kadar da büyütmenize gerek yok bence.
arkadaşın yaptıkları ortada.
bi aurellio ya bakın, bi umut buluta bakın, bi toramana, bi yattaraya, bi akına bakın.
biraz da bunları konuşun.
başka sitelerdeki yapılan facelere bakın birde yusufun facelerine....
mesela delgado bendeyken pek begenmiyordum.
yusuf onu aldı çok güzel bi hale getirdi.
eline yüreğine sağlık yusufcum hep böyle devam et olur mu . . .

