bisey degil deryal :)
bu arada ronaldinho, ya ben face yapmayi hiccccc bilmiyom yada bilerek yapiyosun, bu yorumun bile romeonun yorumu !!!
The Patriot ile msnde de konusuyoz senin gibileri hakkinda cok negatif bir goruntu gosteriyorsun!!!
patriotun her facesine helallll melalll diyorsan ok, "patriota lafim yok" ama benimkine yorum atmasanda olur...
cifte standardin boylesi gorulmemis be,, resmen birbirini kayiranlar var, biraz duzgun yorum yazilipta destek olsa, ama yooook aslinda suc bende face yapmakta, bunlara yaranilmaz,,,
bunlar=baska facelere mukemmel deyipte benim yaptigim facelere olmamis, kotu malesef, diyenler)